Під час самостійного опрацювання матеріалу використай картки - - підказки
Пам’ятка.
Письмове ділення
1.Відділяю ділене від дільника куточком.
2.Визначаю 1-ше неповне ділене.
3.Визначаю найвищій розряд частки.
4.Визначаю кількість цифр в частці.
5.Ділю 1-ше неповне ділене на дільник. Записую 1-шу цифру частки.
6.Визначаю скільки одиниць даного розряду розділилося.
7.Визначаю скільки одиниць даного розряду не розділилося.
8.Перевіряю чи вірно знайдена цифра частки: порівнюю остачу з дільником.
9.Утворюю наступне неповне ділене.
10.Ділю наступне неповне ділене на дільник. Записую наступну цифру частки.
Повторюю міркування, починаючи з пункту 6.
облю висновок про кількість цифр частки.
Письмове ділення – це складна дія, яка передбачає виконання послідовних дій, які самі по собі теж складаються з певних операцій:
Пам’ятка «Як розв'язувати задачу»
1. Уважно прочитай задачу.
2. Подумай, що означає кожне число, який зв'язок між ними.
3. Повтори запитання подумки. Чи можна задачу розв'язати однією дією?
Коли зв'язок між числами не вдалося встановити, запиши задачу коротко.
4. Склади план розв'язання.
5. Склади і розв'яжи рівняння або розв'яжи задачу окремими діями.
6. Дай повну відповідь на запитання.
7. Відповідь перевір найзручнішим способом.
Пам’ятка Розв’язання рівнянь
1. Уважно прочитай задачу.
2. Подумай, що означає кожне число, який зв'язок між ними.
3. Повтори запитання подумки. Чи можна задачу розв'язати однією дією?
Коли зв'язок між числами не вдалося встановити, запиши задачу коротко.
4. Склади план розв'язання.
5. Склади і розв'яжи рівняння або розв'яжи задачу окремими діями.
6. Дай повну відповідь на запитання.
7. Відповідь перевір найзручнішим способом.
Пам’ятка Розв’язання рівнянь
-
Читаю рівняння.
-
Визначаю, що невідомо.
-
Згадую, як знайти невідомий компонент.
-
Виконую дії.
-
Роблю перевірку: підставляю знайдене значення замість букви, визначаю чи буде при цьому рівність вірним.
-
Роблю висновок про рішення даного рівняння.
-
Записую відповідь.
-
Правила виконання арифметичних дій:
-
1) якщо у виразі без дужок наявні дії тільки одного ступеня, то їх виконують по порядку зліва направо;
-
2) якщо у виразі без дужок наявні дії першого і другого ступеня, то спочатку виконують дії другого ступеня (множення, ділення згідно правила 1), потім – дії першого ступеня (додавання, віднімання згідно правила 1);
3) якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках (враховуючи при цьому правила 1, 2), а потім відповідно всі інші дії (враховуючи при цьому правила 1, 2).
- Читаю рівняння.
- Визначаю, що невідомо.
- Згадую, як знайти невідомий компонент.
- Виконую дії.
- Роблю перевірку: підставляю знайдене значення замість букви, визначаю чи буде при цьому рівність вірним.
- Роблю висновок про рішення даного рівняння.
- Записую відповідь.
- Правила виконання арифметичних дій:
- 1) якщо у виразі без дужок наявні дії тільки одного ступеня, то їх виконують по порядку зліва направо;
- 2) якщо у виразі без дужок наявні дії першого і другого ступеня, то спочатку виконують дії другого ступеня (множення, ділення згідно правила 1), потім – дії першого ступеня (додавання, віднімання згідно правила 1);3) якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках (враховуючи при цьому правила 1, 2), а потім відповідно всі інші дії (враховуючи при цьому правила 1, 2).
Дякую
ОтветитьУдалитьЦікаво...
ОтветитьУдалитьДякую
ОтветитьУдалить